میبد
آثار باستانی میبد.یزد.ایران.علمی. پزشکی.لیزرپوست و مو
درباره وبلاگ


تصاویر جالب ودیدنی از ایران وجهان . پزشکی پوست ولیزر

مدیر وبلاگ : عارف اشرفی
نویسندگان
صفحات جانبی
نظرسنجی
شما آثار باستانی شهرستان میبد را دیده اید ؟





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
ازبین بردن موهای زائد و ناخواسته با لیزر ازبین بردن خال،زگیل میخچه، جای زخم خالکوبی بالیزر جوانسازی پوست بالیزر لیفتینگ صورت با هایفو تزریق ژل،بوتاکس چربی توسط متخصص پوست با نازلترین قیمت 09131529877 < جوانسازی پوست .تزریق ژل .بوتاکس و دیسپورت09131529877 p30java


چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 :: نویسنده : عارف اشرفی
-ابتدا از بالای صفحه سربرگ Rendering را بزنید.

2-سپس گزینه render..را بزنید.صفحه ای باز می شود.

3-توضیح: بخش اول(time output) شما می توانید نوع رندر خود را انتخاب کنید.

   1-تک فریم

   2-از اول تا آخر فریم ها

   3-بازه ای خاص (مثلا 14-3)

شما گزینه دوم را فعال کنید.

4-سربرگ بعد output size شما در این جا سایز فیلم و یا تصویر(فریم خاص)، را انتخاب می کنید.

(320-240)(720-486)و...

شما هر سایزی را که می خواهید انتخاب کنید.

5-وقتی که بر روی جاهای خالی این صفحه می روید علامت دست می آید کلیک را نگه دارید و صفحه را بالا بکشید تا تنظیمات پایین نمایان شود.

6-در سربرگ render output بر روی گزینه files... کلیک کنید. صفحه ای باز می شود حال آدرس جایی که می خواهید فیلم ذخیره شود را وارد کنید.و پسوند آن را هم avi انتخاب کنید و گزینه save را بزنید.

7- فیلم شروع به رندر شدن می کند صبر کنید تا تمام شود و سپس فایل شما در مکان ذخیره شده آماده دیدن می باشد.

+ نوشته شده توسط j)(از آرشیو موضوعی حتماً استفاده کنید) در چهارشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۲ و ساعت 17:8 | 3 نظر

1-بعد از باز کردن مکس ابتدا بر روی گزینه box کلیک کنید.و وقتی به حالت فعال درآمد در پنجره پایین دست راست.یا perspective کلیک کرده و نگه دارید تا مربع یا مکعبی حاصل شود سپس کلیک را ول کرده و ارتفاع را در همان حال برای شیئ خود انتخاب کرده و باز کلیک کنید. تا یک شکل حاصل شود.

2-بعد از این که مربع را رسم کردیم حال باید از ابزار های حرکت دهنده استفاده کنیم. روی شیئ خود کلیک کنید.و سپس راست کلیک کرده و روی گزینه move کلیک کنید.اگر سه جهت سبز و زرد و آبی نمایان شد که هیچ اگر نشد کلید x را از کیبورد بزنید تا ظاهر شوند.

3-حال که جهت ها حاضر شد بدانید که دو گزینه دیگر هم در زیر گزینه move وجود دارد که برای بزرگ و کوچک کردن و برای به چرخش در آوردن به کار می روند.الان کاری با آنها نداریم.

4-بر روی گزینه auto key در پایین نرم افزار کلیک کنید تا رنگ قرمز نمایان شود.سپس لغزنده زمان یا نوار زمان را جابه جا کنید. و به فریم آخر ببرید.(الان هر حرکتی که شما به شکلتان دهید فریم به فریم ذخیره می شود.)به صورت خودکار.


5-حال شیئ خود را در یکی از محورها جابه جا کنید.همان گونه که می بینید دو فریم در ابتدا و انتها به وجود می آید.حال فیلم شما آماده شده.

که فقط حرکت یک شیئ را نشان می دهد.

6-برای دیدن فیم بر ابتدا گزینهauto key را غیر فعال کنید و سپس بر روی علامت پلی کلیک کنید.(شکل پلی در پایین دست راست نمایان است.)  این هم تصویری از میانه فیلم در حال پخش.

7- برای رندر کردن فیلم خود پست ( آموزش رندر کردن) را در همین وبلاگ بخوانید.


bones  این شیئ در قسمت create/systems/bones  قرار دارد وقتی بر روی آن كلیك كنید می توانید با آن یك سری مثلث هایی را بكشید این ها در واقع شیئ هایی هستند كه در درون اجسام دیگر برای كنترل آنها قرار میگیرند.مثال

1-یك استوانه درست كنید.

2-bones را در توی آن بكشید به این صورت

-در اینجا می خواهم یك ابزار دیگر را به شما معرفی كنم كه مكمل bones است البته هر جسم دیگری را هم می توان به او جای bones معرفی كرد.و آن ابزار جدید ))))skin(((((  است.skin را می توانید در بخش

 modify/modifier list/skin پیدا كنید.وقتی كه می خواهید این بخش را انتخاب كنید باید حتما شیئ اصلی كه در آن قرار است bones بگذارید را قبل از زدن این گزینه انتخاب كرده باشید.

3-حال تنظیمات skin در سمت راست می آید .روی گذینه add كلیك كنید.و در پنجره باز شده bones ها را انتخاب كنید.

حال با تكان دادن bones ها می توانید شیئ را خم و راست كنید.

 

-در تنظیمات

 skin

گزینه

edit envelopes

 وجود دارد این گزینه بسیار كاربرد دارد زیرا شما وقتی آن را بزنید می توانید ناحیه تاثیر گذاری اشیائ گرفته شده را كنترل كنید. ترجیح میدهم كه این كار را خودتان امتحان كنید.

-برای توضیح بیشتر:

                                           Bones

را میتوان به صورت ریز تر در تمام بدن كاراكتر قرار داد حتی انگشتان دست او.

وقتی حالت های مختلف صورت را هم در می آورند از

Skin

استفاده می كنند.البته بیشتر از پلاگین های خاص استفاده می كنند.ولی با چند دایره كوچك و یك صورت می توان تمام حركات را بااستفاده از

Skin

در آورد.اگر این پست آموزشی را یاد گرفتید می توانید این كار را انجام دهید.البته بسته گی به هوشتان دارد.

 

   

 

 



برای این كار ابتدا یك

biped

رسم كنید.وسپس به سربرگ

motion

بروید.روی شكل دوجای پا كلیك كنید.درقسمت

motion/biped/foot stop mode

در سربرگ

footstop creation

روی شكل آدم نقطه ای و در واقع

create multiple footstop

كلیك كنید پنجره ای باز می شود.درپنجره ظاهر شده اولین پارامتر

تعداد قدم است كه به طور پیش فرض روی 4 است.هر عددی می خواهید

انتخاب كنید. سپس كلید

ok

را بزنید.مشاهده می كنید كه جلوی پای او قدم هایی می آید

سپس در سربرگ

footstop operations

روی شكل یك خط سفید كه رویش دو نقطه است و در واقع

create keys for inactive foo..

كلیك كنید حال اگر پلی را بزنید كاراكتر حركت می كند.

biped

برچهار نوع است كه در موقع رسم در قسمت

body type

می توانید آنها را انتخاب كنید

اگر نشد.بر روی

biped

هر كدام از اعضای آن كه خواستید كلیك كنید و سپس به سربرگ

motion

زیر شاخه

biped

بروید و در آنجا روی شكل آدم و در واقع

figure mode

كلیك كنید و سپس سربرگ

structure

را باز كنید و در قسمت

body type

مدل خود را انتخاب كنید

 

برای این که کاراکترها به صورت طبیعی حرکت کنند من دو راه را پیش روی شما می گذارم

1-از شرکت (وای کن) که در ایران شعبه دارد و در نمایشگاه هم امسال در بخش رسانه های دیجیتال بود کمک بگیرید.

2-یا اگر دست رسی به این مسائل ندارید به هر دلیلی مثلاً گروه ندارید یا امسال اینها از روش اسلاید به اسلاید استفاده کنید البته راه اول خیلی آسان تر است ولی راه دوم هم زیاد سخت نیست،در این روش

 

 ابتدا از قسمتcreate/systems/ در تری دی اس مکس یک biped رسم می کنید وپس از رسم مشاهده می کنید که می توانید تمام اعضای بدن او را حرکت دهید.حال یک فیلم بسیار کوتاه از حرکت خودتان که مثلاً یک صندلی را درحاشیه دوربین قراردهید و با خستگی بروید و بر روی آن بشینید،می توانید این تصویر را با استفاده از (وب کم)و یا از یک فیلم سینمایی وغیره جدا کنید. به هر حال باید فیلم خود را به صورت اسلاید به اسلاید ملاحظه کنید وهر اسلاید را بر روی کاراکتر اعمال کنید.به بخش عمل بر میگردیم برای این که اسلاید ها پشت هم قرار بگیرد و فیلم ساخته شود. قبل از کلید گرفتن چند نکته را بگویم-1-در تنظیمات کاراکترmotionدر سربرگtrack selectionگزینه lock com keying را که به شکل قفل است فعال کنید سپس هر سه حالت حرکتی را فعال کنید. (این کار باعث می شود که اگر چرخش در زاویه کاراکتر وجود داشت یا به بالا و پایین رفت و یا در محور عرضی حرکت کرد کلید حاصل دقیقاً همان حالت را می گیرد ، ولی اگر فعالش نکنید. در حول هر محوری که در این قسمت از پنچره انتخاب شده کلید می گیرد فهم این مطلب نیاز به نگاه انیمیشنی و درک صحیح از خطوط () دارد.به هر حال فقل را فعال کنید بهتر است.)2- در قسمت وسط بدن biped یک شیئ قرار دارد که با استفاده از آن تمام bipedبه حرکت در می آید به درد زمانی می خورد که در فیلم شما شخص می چرخد به سمتی قفل کردن محور ها را هم به همین علت گفتم.3- در هر فریم اگر در فیلم فرد حر کت کرد bipedرا هم حرکت بدهید 4-مابین فریم ها را خود نرم افزار می سازد.0حال اول بدانید که برای تمام اعضای bipedیک کلید وجود دارد. بر رویbipedکلیک کنید وتنظیماتش را بیاورید برای رفتن به تنظیمات بهmotion بروید حالbipedرا به صورت اسلاید اول در آورید(یعنی با خم کردن دست و پای آن آن biped را به شکل فریم اول فیلمی که بریدید یا فیلمی که از خودتان گرفتید در آورید).تمام اعضای بدن را انتخاب کنید0 سپس کلید set key را از بخش تنظیمات کاراکتر سربرگkey info بزنید. یک کلید در نوار اسلاید ها (نوار زمان) که در زیر نرم افزار(قسمت پایینی نرم افزار) قرار دارد ظاهر می شود. لغزنده زمان را(در نوار زمان) به فریم 10 ببرید وحالتbipedرا مانند اسلاید دوم فیلم بکنید.و دوباره از تمام بدن کلید بگیرید.کلید دیگری در فریم 10 حاصل می شود با این کار،به همین تر تیب تا اخر،سپس صندلی را به صورت تری دی درست کنید .و تمام. اگر نمی دانید بدانید که این استخوانها داخل، کاراکتر دارای لباس و چهره ی شما قرار می گیرد و این گونه نهایت کار حاصل می شود نه باbipedزیرا این وسیله است.(سوالات خود را درباره متن در قالب نظر بپرسید.و شنبه هفته بعد پاسخ بگیرید.در سایت.چون من هر هفته رسیدگی میکنم به سایت.به ایمیل هیچ وقت نظری نفرستید.)

bipedها در داخل بدن کاراکتر های مختلف می توانند جای بگیرند.و آن بدن ها پوسته میشوند و این ها اسکلت و کنترل کننده آنها.

 

 


جلوه های ویژه یکی از مهم ترین مسائل در انیمیشن است که شامل دود آتش فوکوس  دوربین و غیره ... می باشند که همه این ها در برنامه های انیمیشن ساز قابل استفاده است ولی نیاز به فکر و هوش قوی دارد.و نیاز به یک ابر کامپیوتر دارد البته نا امید نشوید میشه بپیچونیش .همون طور که گفتم با استفاده از هوش.به عنوان مثال در تصویر زیر درخشش یک عامل برای زیبایی تصویر است.

انیمیشن کم حجم
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه کم حجم انیمیشن بسازیم؟ در جواب خدمت شما می گویم از فکر خود استفاده کنید.بهترین انیمیشن ها را می توان با کمترین گرافیک خلق کرد وقتی کامپیوتر شما در رندر گرفتن چیزی مثل آتش کم میاره نوع آتش رو عوض کنید از یک سطح که به آن طرح آتش داده اید استفاده کنید.تازه این راه دوم است راه اول این است که از سیستم ذره ای استفاده کنید.خلاصه با این حرفا که گرافیکم پایینه و غیره کار خودتون رو عقب نندازید. ..آموزش 3dsmax
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
مخلوط کردن عکس و فیلم با انیمیشن ما
1-ابتدا عکسی یا فیلمی را در صحنه می گذاریم

۲-رسم شیئ خود و کشیدن پلن بر زیر آن.

۳-دادن طرح نمایان کننده سایه به پلن

۴-تنظیم شیئ و رندر

توضیح:

۱-برای این که عکسی را در صفحه بگذاریم دو راه داریم ۱-یک PLANE رسم کنیم و متریال خود را به آن بدهیم ی۲- کلاً عکس یا فیلم خود را در پشت صفحه بگذاریم.ما اینجا از روش دوم استفاده می کنیم.برای این کار ابتدا به RENDERING/ENVIRONMENT می رویم پنجره ای باز می شود در اینجا در قسمت بک گراند روی گزینه NONE سپس آدرس عکس یا فیلم خود را میدهیم .عکس یا فیلم ما در پشت نمایش داده می شود البته در صفحه اصلی دیده نمی شود و باید در رندر آن را دید . البته می توان آن را نمایان کرد ولی من یادم نمیاد که چه جوری بود. خب .

۲-یک PLANE در صفحه رسم کنید و یک شیئ مثل TEAPOT در مرکز آن رسم می کنید حواستان باشد در مرکز آن یا جایی که اگر نور به شیئ شما بزند سایه شیئ، از آن خارج نشود.البته می توانید چندین شیئ رسم کنید ولی حواستان به سایه ها باشد.

۳-برای این که به یک PLANE خصوصیت نمایان گر سایه را بدهیم. باید متریالی را با این خصوصیت به آن بدهید.به این آدرس بروید.در قسمت متریال روی یکی از متریال ها که از آن استفادن نکرده اید بروید.و به روی گزینه STANDARD کلیک کنید از بین متریالهایی که می آید. روی matte/shadow كلیك كنیى حال این متریال را به PLANE بدهید تا سایه شیئ شما را نمایان کند و خودش پنهان شود.

۴-حال باید آنقدر شیئ خود را بچرخانید تا با تصویر و یا فیلم شما هماهنگ شود.منظورم من این است که زاویه مناسب برای مخلوط کردن را پیدا کنید. 

این رو من خودم درست کردم





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

دوشنبه 7 خرداد 1397 02:33 ق.ظ

Nicely put. Thanks!
cialis daily dose generic click here to buy cialis tadalafil 10 mg weblink price cialis cialis cipla best buy cialis coupons printable cialis australia org prezzo di cialis in bulgaria cialis dosage cialis 30 day sample
جمعه 7 اردیبهشت 1397 07:08 ب.ظ

You said it superbly.
cialis super kamagra 5 mg cialis coupon printable cialis en 24 hora only now cialis for sale in us cialis 5mg billiger viagra cialis levitra achat cialis en itali cialis rezeptfrei sterreich cialis 10mg prix pharmaci side effects for cialis
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 04:23 ق.ظ

Nicely put, Thank you!
where can i buy generic viagra online generic viagra online usa viagra cheap price where i can buy viagra viagra on prescription viagra professional sildenafil pills is buying viagra online legal how to buy generic viagra online buying viagra without prescription
جمعه 3 فروردین 1397 04:33 ب.ظ

You actually mentioned this fantastically.
we like it cialis soft gel cialis lowest price acheter cialis meilleur pri cialis generic availability cialis 20 mg effectiveness prescription doctor cialis cialis generico online cialis wir preise costo in farmacia cialis what is cialis
یکشنبه 27 اسفند 1396 11:29 ب.ظ

Information effectively considered!.
we recommend cialis info how to purchase cialis on line cialis en 24 hora rezeptfrei cialis apotheke dosagem ideal cialis tadalafil 5mg pastillas cialis y alcoho cialis en mexico precio cialis et insomni comprar cialis 10 espa241a
دوشنبه 27 شهریور 1396 02:44 ق.ظ
Definitely believe that that you said. Your favorite justification seemed to be on the web
the simplest thing to keep in mind of. I say to you, I certainly get irked even as folks think
about concerns that they plainly do not realize about. You controlled to hit the nail upon the highest as neatly as defined out the entire thing without having side effect , people can take a signal.
Will likely be again to get more. Thank you
چهارشنبه 18 مرداد 1396 04:17 ب.ظ
Hello there, I discovered your website by way of Google while
looking for a related matter, your site got here up,
it appears to be like great. I have bookmarked it in my google bookmarks.


Hello there, just changed into aware of your weblog through Google,
and located that it's truly informative. I am gonna be careful for brussels.
I will be grateful if you happen to proceed this in future.
Many other folks will be benefited out of your writing.
Cheers!
چهارشنبه 23 فروردین 1396 01:06 ق.ظ
I want to to thank you for this good read!! I definitely loved every little bit
of it. I've got you book-marked to check out new stuff you
post…
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر